loading...
وب سایت خبری-تحلیلی تی تی نیوز
ادمین بازدید : 178 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (3)

در حالی که خیلی از روزنامه های و خبرگزاری ها چندان به این موضوع نمی پردازند ولی بازی تراختور - سورینت از اهمیت ویژه ای برخوردار است:

1- در حالی که نام های زیادی برای سمت سرمربی گری تراختور به گوش می رسد ، اینجاست که پای هوادار به میان می آید. در حالی که خیلی افراد از جمله افراد بومی برای مطرح کردن خود و به نوعی خودنمایی نام خود را کنار گزینه های سرمربیگری تراختور قرار میدهند ، ماییم که باید تنها گزینه موجود را به آذربایجان بکشانیم. یادمان نرفته همین هئیت مدیره که اکنون دم از منفعت تیم میزند و بازگشت تونی را محدود به بررسی میکند ، پارسال در اقدامی عجیب و غریب در 2 هفته مانده به پایان لیگ تونی را اخراج کرد و در دفاع از عملکردش این کار را به منفعت تیم دانست. و حالاست که چند و چون این منفعت پی می بریم!

پس برای حمایت همه جانیه از تونی محبوبمان در ورزشگاه تختی تهران یک صدا تونی را تشویق خواهیم کرد.( البته نه به گونه ای که تمرکز بازیکنان به هم بریزد)

2- درحالی که اکنون تراختور فاصله زیادی با صدر جدول لیگ برتر دارد ، کمی بیش از اندازه باید خوش یبن باشیم تا تیممان قهرمان شود!

حتی با وجود آمادگی خوب رقبای تراختور احتمال کسب سهمیه آسیایی هم کمرنگ تر شده و باید چشم و امیدممان به جام حذفی باشد.

3- آقای نطمی و میلاد وطن پرست که تا چندی پیش وی را نماینده هواداران در رسانه تصویری می دانستیم ، علت کاهش تماشاگران را به کاهش کلی تماشاگران در لیگ برتر نسبت دادند . در حالی که همه میدانند که علت اصلی خالی بودن سکو ها ، وجود مجید جلالی بوده است .

لذا اکنون که آقای جلالی تیممان را ترک کرده اند ، باید دست به کار شویم و تراختورمان را هماهند تمامی 5 دوره قبل ،به عنوان پرتماشاگر ترین تیم لیگ برتر به ثبت برسانیم. 

وعده ما ساعاتی دیگر در استادیوم تختی تهران / زمان بازی: ساعت 14:00 بعد ظهر 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تی تی های تهران در تاریخ 1392/11/01 و 17:25 دقیقه ارسال شده است

ما به دنبال موفقیت تراختوریم و همه از دانشجویان تهران مرکزیم و نیازی به معروفیت نداریم چون به اندازه کافی معروفیم و با پولمون میتونیم 1000تا سایت بزنیم چون نیازی نیست ما به شما بی احترامی نکردیم که شما با هجمه بی احترامی به ما توهین کردید بنده زهرا حق دوست هستم فقط من وبلاگ رو مینویسم و مطالب رو از مسئولین تی تی ها دریافت میکنم ...............شما هم رو هم ما دوستتون داریم و هیچ سوء ظنی علیه شما نداشته ونداریم فقط بنده تکذیب کردم چون مسئولین چیزی به من ایمیل نزدن من اگه لغتی رو جابه جا نوشتم شما نباید تو وب به من توهین کنی به پیام خ بزن بگو به امید قهرمانی تراختور..................ttboy
پاسخ : دوست عزیز اولا همونطوری که قبلا در پای نوشت نظر قبلیتون گفتم ، عرض کردم که تراختور محدود به نامها نیست و هیچ کسی نمیتونه بگه مسئول تی تی هاست! ما هم خودمون رو مسئول یا چیزی مثل این تعریف نکردیم . ما به عنوان یک رسانه سعی در اطلاع رسانی و هماهنگی داریم . مطمئن باشین همین الان اکثریت تی تی ها بگن تونی رو نمیخوایم ما هم قبول میکنیم چرا که خودمون رو مثل بقیه تی تی ها میدونیم .
در مورد توهین به شما هم بنده یا همکاران من هیچ توهینی به شما نکرده اند . احتمالا شخص دیگر با نام ما توهین کرده بهتون

این نظر توسط فرزاد در تاریخ 1392/11/01 و 13:35 دقیقه ارسال شده است

افرین به عاشقان واقعی تراکتور اذری زبانان عزیز شهر تهران قم کرج زنجان قزوین دیگر جلالی رفت امروز تیممان تراکتور را تشویق و به بازیکنان هم روحیه بدهید ولی تونی را هم تشویق کنید تا هیت مدیر فکر نکند جلالی رفت هر کسی رو بیارن ما قبول میکنیم نه اون کارو یبار کردن جلالی رو اوردن دیدیم چیکار کرد الان فقط تونی

این نظر توسط ﺭﺿﺎ در تاریخ 1392/11/01 و 9:28 دقیقه ارسال شده است

ﺗﻮﻧﯽ ﺭﻭ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﯿﻦ ﺑﺒﯿﻨﯿﻦ ﻣﯿﺘﻮﻧﯿﻦ ﺗﯿﻢ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺟﺎﻡ ﺣﺬﻓﯽ ﻫﻢ ﺣﺬﻑ ﮐﻨﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﺍﻧﺼﺎﻓﻪ ﺗﻮﺭﻭﺧﺪﺍ ﯾﺎﺷﺎﺳﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﻦ ﺗﺮﺍﺧﺘﻮﺭ


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دوستانی که علاقه مند هستند که مطالبشان در تی تی نیوز (هواداران تی تی تراختور) منتشر شود ،یا به ایمیل مدیریت پیام بفرستند و یا از طریق بخش تماس با ما درخواست خود را مطرح نمایند. a.g521@ymail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد تونی در اولین بازی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 379
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 844
  • بازدید کلی : 136,929