loading...
وب سایت خبری-تحلیلی تی تی نیوز
ادمین بازدید : 45 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

کريم انصاري‌فرد ابتدا در خصوص شرايط تيم ملي  گفت: خوشبختانه با تمرينات و جلسات آناليزي که برگزار کرديم به نظرم تيم ملي در شرايط خوبي به سر مي‌برد و بعد از يک مدت دوري در بهترين شرايط ممکنه براي رويارويي مقابل تايلند قرار داريم.

وي افزود: درست است که سطح فوتبال ايران از تايلندي‌ها بالاتر است اما هرگز حق نداريم اين حريف را در ايران دست کم بگيريم. بالاخره برخي اوقات اين تيم‌ها براي گرفتن يک امتياز در خانه تيم‌هاي ديگر با دوندگي زياد و تلاشي که انجام مي‌دهند شکست‌شان بسيار سخت مي‌شود اما قطعاً با تدابير کادر فني ما مي‌دانيم که فردا مقابل تايلند چطور بازي کنيم و چگونه اين حريف را پشت سر بگذاريم.

انصاري‌فرد تاکيد کرد: من فقط به عنوان يک عضو تيم ملي با توجه به اينکه مدت زيادي تا جام جهاني نمانده از مسئولان مي‌خواهم که تيم ملي را حمايت کنند. مسئولان بيشتر به فکر تيم ملي باشند تا ان‌شاءالله با يک تدارک خوب به جام جهاني برويم تا شرمنده مردم ايران نشويم.

وي افزود: ما نبايد به بازي‌هاي مقدماتي جام ملت‌ها به عنوان يک بازي تدارکاتي نگاه کنيم، بلکه بايد به دنبال بازي با تيم‌هاي بزرگ براي رسيدن به آمادگي کامل و هماهنگي بيشتر باشيم. تيم ملي براي حضور در بين 32 تيم جام جهاني زحمت کشيده و حالا اين شانس را دارد که خود را در جام جهاني حتي تا مرحله دوم بالا بکشد.

وي در پاسخ به سؤالي که دوست داريد با چه تيم‌هايي هم‌گروه شويد گفت: ما نبايد کاري به تيم‌هاي ديگر و اين مسائل داشته باشيم. بايد خودمان طبق سياست‌هاي کارلوس کي‌روش خوب تمرين کنيم و بازي تدارکاتي داشته باشيم و مانند تيم‌هاي ديگر با يک برنامه خوب وارد جام جهاني شويم. الآن که به جام جهاني رفتيم انتظارات از فوتباليست‌ها زياد است و مطمئن باشيد بچه‌ها هم با تمام وجود سعي مي‌کنند تا در جام جهاني ايران بهترين بازي‌هاي خود را به نمايش بگذارد. البته کار خيلي سخت است ولي با يک تدارکات خوب مي‌توانيم با آرامش به جام جهاني برويم و حتي بهترين بازي‌هايمان را به نمايش بگذاريم.

انصاري‌فرد در خصوص احتمال حضورش در ترکيب اصلي نيز گفت: من از روزي که دوباره پيراهن تيم ملي را پوشيدم با تمام وجودم تمرين کردم و هميشه سعي مي‌کنم در تمرينم جزو بهترين‌ها باشم. همه چيز به نظر کي‌روش بستگي دارد اما با توجه به وضعيت خوبي که دارم هميشه آماده خدمت، گل‌زني و يا گل‌سازي براي تيم ملي هستم که اميدوارم اين اتفاق بيافتد.

وي افزود: خوشبختانه از لحاظ کلي در حال حاضر وضعيت تيم ملي خوب است و من اميدوارم ضعف‌ها تا قبل از جام جهاين برطرف شود تا تيم ملي و کادر فني راحت‌تر به اهدافش برسد. ما پتانسيل حضور موفق در جام جهاني را داريم و فقط نياز به حمايت مسئولان از فوتبال را داريم.

مهاجم تيم ملي همچنين ضمن دعوت از مردم براي ديدن بازي ايران و تايلند نيز گفت: هيچ‌وقت يادم نمي‌رود اين مردم و حتي رسانه‌ها بودند که به عنوان يار دوازدهم براي رفتن به جام جهاني تيم ملي را تنها نگذاشند الآن هم بازيکنان دوست دارند تا هواداران ورزشگاه آزادي را پر کنند.

وي افزود: ما هواداران بسيار خونگرمي داريم که در ايران و حتي خارج از ايران ما را تنها نگذاشته‌اند. اميدوارم که روز سه‌شنبه حتي يک جاي خالي هم در ورزشگاه آزادي نبينيم و در اين ديدار که امتيازش مي‌تواند براي ما اهميت خاص خودش را داشته باشد دست پر بيرون بياييم. بالاخره تايلند نيز به ايران نمي‌آيد تا راحت به ايران ببازد و اينگونه تيم‌ها مقابل تيم‌هايي مثل ايران که کمي سطح فوتبالشان از آنها بالاتر است براي گرفتن حداقل امتياز دست به هر کاري و تلاشي مي‌زنند اما اميدوارم فردا ما دست پر از ورزشگاه آزادي خارج شويم و انشالله با يک تدارک بهتر طبق خواسته کادر فني تا جام جهاني اردوها و بازي‌هاي خود را منظم برگزار کنيم.

وي در پايان درباره حواشي‌هاي پيش آمده در تمرينات تراکتورسازي نيز گفت: من فعلاً بايد به تيم ملي و بازي با تايلند فکر کنم اما از هواداران خوب و فهيم تراکتور مي‌خواهم که مراقب باشند چون با آرامش بايد به سه بازي بعدي خودمان در ليگ برتر فکر کنيم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دوستانی که علاقه مند هستند که مطالبشان در تی تی نیوز (هواداران تی تی تراختور) منتشر شود ،یا به ایمیل مدیریت پیام بفرستند و یا از طریق بخش تماس با ما درخواست خود را مطرح نمایند. a.g521@ymail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد تونی در اولین بازی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 379
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 880
  • بازدید کلی : 136,965