loading...
وب سایت خبری-تحلیلی تی تی نیوز
احمد حسینی بازدید : 1103 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (5)

چرا تونی؟؟چرا هواداران با مربی داخلی مخالف هستند؟؟ میخواهیم تا حدودی به این چراها و صدها چرای دیگر در این زمینه پاسخ دهیم.

اولین ویژگی بارز تونی اولیویرا فنی بودن وی است.وی از شاگردانش چیزهایی را میخواهد که دقیقا طرفدار از بازیکنان تیمش میخواهد تونی به همان سبک بازی علاقه مند است که تراختورچی به آن علاقه مند است واین امر نخستین شرط برای حضور در تیمی مثل تراختور است.

دومین ویژگی تونی اولیورا کنار آمدن با هر شرایطی و عدم اعتراض به شرایط موجود است.وی میخواهد در هر شرایط جوی و هر بازیکنی که در اختیار دارد تیمش خوب بازی کند و پیروز شود.حتی اگر سیزده بازیکن داشته باشد و یکی از این بازیکنان مسعود ابراهیم زاده باشد و گلرش 38ساله باشد.متاسفانه میبینیم که مربیان داخلی در هر شرایطی که باشند حتی شراط خوب در صورت عدم نتیجه گیری سعی میکنند با انواع بهانه تراشی ها خود را تبرئه کنند که این امر،امرپسندیده ای نیست.

ویژگی دیگر این مربی توانا که بعضی افراد از وی خرده میگیرند عدم اعتراض به داوری و کمیته ی انظباطی و... در هرشرایطی و واگذار کردن اعتراض ها به مدیریت است که در فوتبال ایران چنین مربی کمتر دیده شده یا اصلا دیده نشده است.

مزیت دیگر تونی نسبت به مربیان داخلی و حتی خارجی هایی که به فوتبال ایران آمده اند توجه زیاد به بدنسازی است.حرفه ای ترین بدنسازی هایی که فوتبال ایران دیده در زمان تونی دیده شده است.

تمرینات حرفه ای از ویژگی های قابل انکار تونی است.برای دیدن این مسئله کافی بود تا یکبار به تمرینات زمان تونی و یکبار به تمرینات زمان جلالی رفته باشید.تمرینات تونی به واقع از فوتبال ایران چندین درجه بالاتر بود.

ارتباط مناسب بابازیکن در هر زمانی،چه تمرین و چه در زمین بازی از مشخصات تونی است.

تونی در هنگام بازی علاوه بر مربی از چشم یک هوادارنیز به بازی می نگرد به همین دلیل است که با عصبانیت هوادار عصبانی و با خوشحالی وی خوشحال مشود.حرکات و فریاد های وی در کنار زمین انگیزه را در بازیکنان افزایش میدهد.حرکاتی که بعضی ها آن را پشتک دن نامیدند.حرکاتی که بعض ها فلسفه ی آن را درک نکردند.

و بسیاری ویژگی های دیگر که از بیان همگی عاجزیم.علاوه بر این ویژگی ها تونی شاخصه های منحصر به فردی دیگری رابرای هدایت تراختور دارا است که به بیان تعدادی از انان می پردازیم.

تونی از جنس خودمان است.نگاهش،حرکاتش،فریاد هایش و حتی مصاحبه هایش.شاید مکان تولد تونی کیلومتر ها با آذربایجان فاصله داشته باشد ولی جنسش از ما بود.نمیدانم شاید هم سعی میکرد در زمان مربیگری از جنس ما باشد تا راحت تر با همه ارتباط برقرار کند.تونی مارا خوب شناخته بود.میدانست یاشاسین آذربایجان هایمان چقدربرای مان مهم است.حتی تونی در برنامه ی موج فوتبال به اهمیت پیامبر(ص)نیز برایمان اشاره کرد که این امر عالی است.

تونی شاید ابتدا با شرایط فوتبال ایران و مافیا بازی هایش خبر نداشت ولی با همه ی این ها کنار می آمد و خشم مافیا را بر می انگیخت و کم نمی آورد.همان چیزی که هوادار تراختور میخواهد.اما متاسفانه این مافیا بازی ها در 9 هفته ی پایانی به اوج خود رسید که دلیلش را اکثرمان فهمیدیم ولی افسوس که عده ای ندانستند.خنده های تلخ تونی پس از خوردن گل های مشکوک گواه این ماجرا بود.

تونی تجربه اش را نیز پس داده و خود را نشان داده است.تراختور فعلی نیز وقت آزمون و خطا نیست.پس تونی میتواند شرایط را برگرداند و تراختوری شود اگر بگذارند و آوردن تونی صرف خراب کردن وی نباشد.

و آخرین ویژگی که در اینجا بیان میکنیم و مهم ترین ویژگی این مربی ان است که وی تونی است.تونی اولیورایی که قلب هوادار را تسخیر کرده و این عامل به تنهایی کافی است تا سراغ مربی دیگری نروید.به امید فریاد صدهزار نفری آی لاوی یو ها در آینده ای نزدیک

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یاشار در تاریخ 1392/11/04 و 19:53 دقیقه ارسال شده است


سلام.تونی به تراختور پیوست.نظمی در بیانات عصر امروزمذاکرات باتونی را مثبت اعلام کرد وبعد بازی ملوان تونی درتبریز حضور میابد شکلک

این نظر توسط یاشار در تاریخ 1392/11/04 و 19:52 دقیقه ارسال شده است


سلام.تونی به تراختور پیوست.نظمی در بیانات عصر امروزمذاکرات باتونی را مثبت اعلام کرد وبعد بازی ملوان تونی درتبریز حضور میابد شکلک

این نظر توسط قاسم تراختورچی در تاریخ 1392/11/04 و 15:58 دقیقه ارسال شده است

انشالله با اومدن تونی بازی های باقی مونده رو هم می بریم قهرمان می شیم

این نظر توسط تراختور جاویدان در تاریخ 1392/11/04 و 14:30 دقیقه ارسال شده است

ما در ایران یک بیماری روانی داریم که درهیچ دنیا نمی شود پیدا کرد و آن اینه از محبوبیت دیگران برخی رنج می برنند. متاسفانه خیلی ها از محبوبیت تونی و موفقیت تراختور ناراحت می شدندومرحوم حجازی می گفت در ایران کسی تلاش نمی کنه خودش برای شما برسانه و در حد شما باشه بلکه همه سعی می کنند ترا به زیر و سمت خودشان بکشند

این نظر توسط مهدی پور در تاریخ 1392/11/04 و 14:22 دقیقه ارسال شده است

بزرگترین ویژگی تونی این بود که تیم تراختور که بوسیله قلعه نوعی ویران شده بود را از نو ساخت.
او سازنده بود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دوستانی که علاقه مند هستند که مطالبشان در تی تی نیوز (هواداران تی تی تراختور) منتشر شود ،یا به ایمیل مدیریت پیام بفرستند و یا از طریق بخش تماس با ما درخواست خود را مطرح نمایند. a.g521@ymail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد تونی در اولین بازی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 379
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 191
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 886
  • بازدید کلی : 136,971