loading...
وب سایت خبری-تحلیلی تی تی نیوز
ادمین بازدید : 58 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

لحظاتی پیش مقاله ای بر روی سایت رسمی باشگاه قرار گرفت که در نوع خود بی نظیر بود زیرا تا بحال این سایت چنین مقاله ی تندی ارسال نکرده بود!

 

با هم این مقاله را میخوانیم :

 

اخباری که از فساد فوتبال به گوش می رسد موجب تاسف است ، اوضاع فوتبال بدجوری قمر در عقرب است . رئیس فدراسیون فوتبال محرومیت مادام العمر متخلفین را مطرح می کند ، کمیته رسیدگی به تخلفات و کمیته انضباطی از محرومیت تا اطلاع ثانوی صحبت می کنند ، رئیس کمیته داوران از اشتباه فاحش داوری بازی پرسپولیس و سپاهان می گوید ، آقای غیاثی می گوید در زمان او هم فساد بود ، آقای محمود یاوری می گوید یکی از مسئولین فدراسیون 5 داور برای تغییر نتایج داشت ، آقای احمد زاده مربی گهر می گوید وی در سال 1382 فساد در فوتبال را مطرح کرده اما در سال 1392 بحث رسیدگی شروع شده است ، مجید جلالی می گوید فساد در فوتبال ایران کاملا مشهود است و اهالی فوتبال افراد فاسد را می شناسند ، خداداد عزیزی موضوع خرید بازیکن و دروازبان را افشاگری می کند ، محمدفنایی می گوید مدیران باشگاه ها نیز گناهکارند ، اصغر شرفی اظهار می دارد فوتبال ما پاک نیست نادر فریادشیران صدایش در آمده که در فوتبال فساد بی داد می کند و مربیان آلوده تر از داوران هستند و اینها همه از رسانه ها و رسانه ملی منتشر می شود .
افرادی که محروم شده اند ، افرادی که الان محروم می شوند ، افرادی که فاسد و مافیای فوتبال هستند و باید محروم می شدند اما نشده اند ، کسانیکه شعار چند دهه موفقیت در فوتبال را سر می دهند و همه می دانند با کدام روشها ولی دم به تله نداده اند چون لابی دارند و ...
اینک همه سنگینی فساد چند ده ساله به یکباره بر دوش مسئولین فوتبال افتاده است ، آیا مسئولین فوتبال بدون کمک همگانی و اراده و به تنهایی قادر به اصلاح اوضاع خیط فوتبال خواهند بود؟یا به قول آقای مجید جلالی باید نهادهای غیر فوتبالی ورود کنند و به کمک فوتبالیها بشتابند .
فلسفه بحث سیاسی ها و غیر فوتبالی ها به فوتبال ورود نکنند الان کاملا مفهوم می شود یعنی اینکه آدم های سالم به فوتبال نزدیک نشوند و به اصلاح امور همت نکنند تا اوضاع به روال خود باقی بماند و آقایان سو استفاده خود را بکنند .
امروز همه شمشیر را از رو بسته و به آقای قهرمانی حمله می کنند ، آیا اوضاع چند ده ساله تقصیر قهرمانی است ، قهرمانی های نوعی در سالیان گذشته و شاید در همین سال ها چه ؟ اگر امروز قهرمانی قصاص شود موضوع منتفی است ؟ آیا این قضیه با یک قربانی فیصله خواهد یافت ؟ اینک در این آشفته بازار برای باشگاه و هواداران تیم تراکتورسازی یک سوال بزرگ مطرح است ، فرق تراکتور با پرسپولیس و استقلال چیست و اساسا تفاوت تیم های شهرستانی با تیم های پایتخت چیست ؟ چرا حالا که پرسپولیس با اشتباه داوری باخته سر و صداها بلند شده است ، امسال تراکتورسازی در اولین بازی در برابر پرسپولیس قربانی داوری گردید و همین آقای قهرمانی موجب باخت تراکتورسازی گردید ، باشگاه دوبار اعتراضیه نوشت و از طریق مجاری قانونی به مسئولین ارسال نمود ، شانتاژ نکرد و جنجال بپا ننمود ، مصاحبه تندی انجام نشد ، شکایتی صورت نگرفت ، اما صدایی از کسی بلند نشد ، کارت بازیکن تراکتور بخشیده نشد حال که پرسپولیس طرف باخت واقع شده همه چیز زیر و رو شده است .
دو سال قبل نیز تراکتورسازی در مقابل استقلال قربانی داوری شد و بازی را باخت ولی مسئولین داور را فقط چند جلسه محروم کرده و اوضاع را آرام کردند ، اما سرنوشت تراکتور عوض شد و با همان باخت از قهرمانی به نایب قهرمانی تنزل کرد اینک آن داور هنوز داوری می کند و آنچه باقی مانده حسرت هواداران تراکتور است .
هواداران مدت هاست می پرسند که چرا وقتی تیم های استانها مورد ظلم و اجحاف واقع می شوند اهمیتی داده نمی شود اما وقتی تیم های پایتخت می بازند باید چهارستون آسمان فوتبال کشور بلرزد .
ما هنوز متوجه تفاوت تیم های استانها با مرکز نیستیم ، به زعم ما باید همه از حقوق مساوی برخوردار باشند اما متاسفانه نیستند یعنی نوع برخورد ها و خروجی اقدامات ، نشان می دهد که عدالت موجود نیست .
سوال آخر ما این است که آیا واقعا اوضاع سر و سامان خواهد یافت ؟ باشگاه تراکتورسازی همیشه با نجابت و بطور قانونی طالب حقوق خود بوده است آیا این روش جواب خواهد داد ؟ یا اینکه آب در هاون می کوبیم،امیدواریم که روزهای خوبی در انتظار فوتبال باشد و عرصه ورزش از پلشتی ها پاک گردد ، منتظر می مانیم تا عاقبت اوضاع را ببینم انشاالله صبح دولت فوتبال بدمد .

 

ما هم نشسته ایم به امید فرج ....!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دوستانی که علاقه مند هستند که مطالبشان در تی تی نیوز (هواداران تی تی تراختور) منتشر شود ،یا به ایمیل مدیریت پیام بفرستند و یا از طریق بخش تماس با ما درخواست خود را مطرح نمایند. a.g521@ymail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد تونی در اولین بازی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 379
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 744
  • بازدید کلی : 136,829