loading...
وب سایت خبری-تحلیلی تی تی نیوز
arezou بازدید : 67 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

 ورزش سه- در تمرين چند روز پيش تراکتور يکي از خبرنگاراني که مشکلاتي را براي برخي از بازيکنان تراکتور با نشر ليست بازيکنان مازاد تراکتور ايجاد کرده بود حاضر شد و حضور او باعث حاشيه و حتي درگيري لفظي چند تن از بازيکنان تراکتور با او شد.

در همين رابطه جواد کاظميان به ورزش سه گفت: متاسفانه عده اي سعي دارند براي تيم حاشيه بسازند اما با درايت و هوشمندي آقاي زيني زاده اين موضوع مشخص شد و ايشان مردانه حاشيه ها را کنار گذاشتند و حتي ان شخصي که مدام به دنبال حاشيه براي تراکتور است را اخراج کرده و حتي اجازه حضور وي را در تمرينات نمي دهند.

جواد کاظميان در ادامه گفت: هنگامي که او را سر تمرين ديدم متوجه شدم که کريميان و حسيني با او در حال بحث و درگيري لفظي هستند که من هم به انجا رفتم و از او  پرسيدم که چرا براي تراکتور حاشيه مي سازي و در حين حرف زدن بودم که ديدم چند نفر که تعدادشان به اندازه ي انگشتان يک دست هم نبود شروع به توهين کردند و من هم وقتي فهميدم انها دوست اين اقاي به ظاهر خبرنگار هستند ادامه ندادم و به رختکن رفتم.

بازيکن سابق پرسپوليس در پايان گفت: من هيچ گونه درگيري و مشکلي با انها نداشتم و هر چيزي که گفته اند را تکذيب مي کنم.من بايد به مردم عزيز تبريز بگويم که اين تيم در حال ضربه خوردن از کساني است که خود را به تيم نزديک مي دانند .همان کسي که به دنبال منافع شخصي خودش در تراکتور است و حالا که منافعش به خطر افتاده در فکر به هم زدن نظم تيمي و درست کردن حاشيه براي تيم است.

من از همين جا به مردم و هواداران عزيز تراکتور مي گويم که من فقط به فکر تمرين کردن هستم و مي خواهم براي تيمم مفيد باشم انتظار هم دارم که مردم کمک کنند تا بتوانيم به هدف بزرگمان که قهرماني است برسيم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دوستانی که علاقه مند هستند که مطالبشان در تی تی نیوز (هواداران تی تی تراختور) منتشر شود ،یا به ایمیل مدیریت پیام بفرستند و یا از طریق بخش تماس با ما درخواست خود را مطرح نمایند. a.g521@ymail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد تونی در اولین بازی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 379
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 194
  • بازدید سال : 771
  • بازدید کلی : 136,856