loading...
وب سایت خبری-تحلیلی تی تی نیوز
ادمین بازدید : 110 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

حميد زيني‌زاده درباره درخواست باشگاه پرسپوليس براي تغيير زمان بازي اين تيم و تراکتورسازي در هفته شانزدهم ليگ برتر به منظور انجام بازي پيشکسوتان پرسپوليس و ستارگان ميلان گفت: نبايد تغييرات در برنامه‌ريزي سازمان ليگ باب شود. شايد ما هم چند وقت ديگر بخواهيم در يک دوره تورنمنت 4 جانبه شرکت کنيم يا تيم‌هاي ديگر برنامه‌هاي ديگري داشته باشند. با اين شرايط وضعيت برنامه‌ريزي مسابقات به هم مي‌ريزد.

وي ادامه داد: باشگاه‌ها بايد برنامه‌هاي خود را با سازمان ليگ تطبيق دهند و به غير از زمان‌هايي که اردوي تيم ملي وجود دارد نبايد در زمان‌هاي ديگر تغييري در برنامه‌ها ايجاد شود.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي خاطرنشان کرد: تاکنون هيچ درخواستي در اين باره از سوي سازمان ليگ يا باشگاه پرسپوليس مطرح نشده و اگر در اين باره درخواستي به باشگاه تراکتورسازي ارائه شود آن را بررسي کرده و نظر خواهيم داد.

زيني‌زاده بحث‌هاي پيش آمده درباره احتمال بروز مشکل در بازي تراکتورسازي و استقلال را مواردي حاشيه‌اي دانست گفت: مطمئن باشيد در تبريز هيچ اتفاقي رخ نمي‌دهد. امير قلعه‌نويي پيش از اين در باشگاه تراکتورسازي فعاليت مي‌کرده و ما هم استقبال گرمي از او خواهيم داشت. هواداران تراکتورسازي هم تيم خود را تشويق مي‌کنند و به دنبال آن هستيم که 3 امتياز کامل بازي را بگيريم. هيچ حاشيه‌اي در اين بازي رخ نخواهد داد.

وي اظهار داشت: براي تراکتورسازي ديدار با استقلال فرقي با تيم‌هاي ديگر ندارد و اينکه با استقلال بازي مي‌کنيم و يا استقلال خوزستان تفاوتي در هدف ما که گرفتن 3 امتياز است ايجاد نمي‌کند.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي درباره شانس اين تيم براي قهرماني در نيم‌فصل گفت: با نتايجي که روز گذشته کسب شد و اگر پرسپوليس برنده بازي با استقلال خوزستان نباشد آن وقت مي‌توانيم با شکست دادن استقلال قهرمان نيم فصل شويم و در غير اين صورت هم تيم دوم جدول خواهيم شد. البته مهم اين است که جام قهرماني را در پايان فصل مي‌دهند.

زيني‌زاده درباره دعوتش به کميته انضباطي به دليل شکايت تورج حق‌وردي  گفت: تاکنون ابلاغي در مورد دعوت شدن به کميته انضباطي دريافت نکردم اما اگر چنين ابلاغي به دستمان برسد در کميته انضباطي حاضر مي‌شوم. حرف‌هاي من در مورد برخي مسائل مربوط به حق‌وردي نبود بلکه من تنها در مورد داوري بازي تراکتوسازي و فولاد به او کنايه زدم.

وي تاکيد کرد: اشتباه داوري که در بازي تراکتورسازي و فولاد رخ داد سهوي نبوده و به همين دليل پيگير حق تراکتورسازي خواهم بود. علاوه بر بازي با فولاد در دو ديدار ديگر هم معتقدم حق تراکتورسازي تضييع شده است از جمله در بازي هفته اول مقابل پرسپوليس که بايد به آن رسيدگي شود.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: با توجه به مسائلي که در بحث داوري مطرح شده معتقدم همانطور که از تراکتورسازي يک امتياز کسر کرده‌اند بايد درجايي که حق ما ضايع شده مانند بازي با پرسپوليس 3 امتياز آن بازي به تراکتورسازي برگشت داده مي‌شد. 6 امتياز بازي پرسپوليس و فولاد به دليل اشتباهات داوري از ما گرفته شده است.

زيني‌زاده درباره اينکه معتقد است اشتباه داور در اعلام پنالتي به سود فولاد عمدي بوده گفت: قرائن و شواهد درون زمين اين موضوع را نشان مي‌دهد. به نظر همه کارشناسان آن صحنه پنالتي نبود و بهتر بود کميته داوران در بحث حق‌وردي نيز مانند قهرماني عمل مي‌کرد. شواهد نشان مي‌دهد که آن صحنه پنالتي نبوده اما خواستند و پنالتي گرفتند.

وي ادامه داد: مدارک و مستندات خود را در کميته انضباطي ارائه خواهم داد بويژه آنکه سمت نگاه داور را در فيلم‌هاي موجود نشان مي‌دهيم. همچنين رفتار بازيکن خارجي فولاد و تبعات آن هم مورد اعتراض ماست.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي درباره بحث درخواست برخي باشگاه‌ها براي جذب فلاويو لوپز تصريح کرد: لوپز تا نيم فصل با ما قرارداد دارد و هر باشگاهي که بخواهد او را جذب کند بايد با تراکتورسازي مذاکره کند. اينکه اين بازيکن تاکنون به تيم ديگري نرفته علتش همين است که رضايت‌نامه‌اش در اختيار باشگاه تراکتورسازي است.

زيني‌زاده در مورد عقيل اعتمادي که به تيم هلندي رفته گفت: اعتمادي با باشگاه تسويه حساب کرده، البته هنوز به او بدهي داريم اما قرارداداش با تراکتورسازي خاتمه يافته است.

وي درباره اظهارات کرار جاسم مبني بر توافقش با تراکتورسازي تاکيد کرد: نه باشگاه با او صحبتي کرده و نه کادر فني در اين باره نظري داده است و اين بحث شايعه است.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي درباره جذب بازيکن جديد در نيم فصل گفت: در اين باره با جلالي صحبت کرديم و قرار است بعد از بازي با استقلال فهرست بازيکنان مورد نياز او براي جذب شدن اعلام شود.

زيني‌زاده در مورد عبور تراکتورسازي از حاشيه‌ها و رسيدن به جايگاهي مناسب در جدول خاطرنشان کرد: قطعا موفقيت تيم زمان‌بر بود. اکنون همه هواداران، کادر فني و بازيکنان ما به هماهنگي رسيدند و اين روند را ادامه خواهيم داد تا در ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا نتايج خوبي کسب کنيم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دوستانی که علاقه مند هستند که مطالبشان در تی تی نیوز (هواداران تی تی تراختور) منتشر شود ،یا به ایمیل مدیریت پیام بفرستند و یا از طریق بخش تماس با ما درخواست خود را مطرح نمایند. a.g521@ymail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد تونی در اولین بازی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 379
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 344
  • بازدید سال : 921
  • بازدید کلی : 137,006